Společenská rubrika
Zde můžete vkládat informace
o společenských událostech.
Vzpomínka na Vlastimila Krátkého
Odešel pan Vlastimil Krátký, třebenický občan, občan a člověk, který po celý svůj život stál na správné straně, jak v roce 1968 tak v šedivých letech takzvané normalizace a pochopitelně v roce 1989.
Vynikající pracovník ve svém oboru, pokračovatel obdivuhodné rodinné tradice, odborník na slovo vzatý, zkrátka fachman.
Člověk, kterému Třebenice přirostly k srdci. Dokladem toho je jeho dlouholetá veřejná činnost v orgánech města i společenských organizacích. Pro mne a pro ty, co jej znali, byl a zůstane čestným občanem Třebenic se vším co k tomuto označení patří.
Městu i nám ostatním bude chybět, protože takových občanů a lidí není nikdy dost.
Jaroslav Houdek
***
Květnové oslavy 2010
Květnové oslavy, tedy spíše vzpomínka na třebenické občany padlé v obou světových válkách se jako vždy konala pod patronací MěÚ Třebenice, který reprezentovala místostarostka PaedDr. Martina Patrovská a pan Josef Otradovec. Jako účastníci pietního aktu se sešli tentokrát zástupci dvou generačních skupin. Byli to jednak zástupci mladé generace, zastoupené žáky deváté třídy místní školy a ty dříve narozené zastoupili členové Senior klubu Třebenice. Zúčastnilo se i několik dalších místních občanů. Pietní akt byl zahájen projevem pana Josefa Otradovce, který vzpomněl místní padlé, ale i ty, kteří v důsledku války také zahynuli, ale na pomníku nejsou uvedeni. To potom dále rozvedl zastupitel pan Jaroslav Houdek a ještě více přiblížil tyto rodinné tragédie zejména přítomné mládeži. I žáci přednesli svoje příspěvky, z nichž vyznělo, že jim osud zemřelých a padlých spoluobčanů není lhostejný i přes velký časový odstup od těchto smutných událostí. Myslím, že i přes neobvyklou dobu konání této vzpomínky, lze považovat uctění památky třebenických spoluobčanů za důstojný a za možný příslib toho, že se tato tradice bude nadále rozvíjet a vylepšovat.
ing. Augustin Prouza
QUO VADIS?
Vážení čtenáři Třebenických mlýnů, jestliže někdo před občany informace skrývá, je moje snaha právě opačná. Protože kolem každé, sebemenší události ihned vznikají různé fámy, pokusím se vše uvést na pravou míru. Následující článek uvozuje vše, co se v SKT stalo a vše, co bylo na webových stránkách SKT vymazáno. Na rozdíl od pana Immera mi vaše komentáře nevadí a jsou naopak vítány.
Quo vadis, Senior klube?
Do nedávné doby byly webové stránky Senior klubu, které si před dvěma lety privátně zřídil nově zvolený předseda pan František Immer jako většina ostatních. V úvodu byla napsáno : „Těšíme se na Vaše příspěvky, které můžete uplatnit v komentářích ke každé rubrice….“. To ovšem platilo pouze do té doby, než se jeden senior odvážil napsat v komentáři, že ne všechno, co bylo předneseno na krajském zasedání RSČR je pravda. Potom nastalo „tóčo“. Hříšník byl pozván na kobereček, tedy na výborovou schůzi, která ovšem nebyla obyčejnou schůzí, ale něčím jako výslechem na StB, jak jej popisovali ti, kteří si to prožili. Křik, místy i řev, urážky, nadávky a dokonce i vyhrožování fyzickým násilím. A kdo to všechno režíroval? Pan Immer, který si vždy zakládal na tom, aby vše bylo podle pravdy, podle zákona a hlavně podle demokratických zásad. Proto také „demokraticky“ smazal všechny komentáře a jako administrátor „svých“ zprivatizovaných stránek Senior klubu odstranil možnost vkládat komentáře, a tím se pasoval do role „jediného spravedlivého“, který může na tyto stránky psát. Jak je vidět, bojovník za demokracii ve veřejném životě má dvojí metr: - jeden pro sebe a druhý pro ty ostatní. Někoho lze kritizovat, jiného ani náhodou! Pro větší jistotu zřídil okamžitě i druhý díl webových stránek Senior klubu, kde už „se netěší“ na příspěvky čtenářů, ale ponechává jim pouze možnost poslat e-mail. Ten samozřejmě nikdo nevidí a „vládce“ stránek si s ním může udělat, co je mu libo. Protože já mám pro každého stejný metr, pokládám za nutné a hlavně spravedlivé, zveřejnit, co se děje v jedné z významných třebenických organizací. Nezakrývám ani ten fakt, že je to i jakási pojistka proti pomluvám.
A o co šlo? Příspěvek na onom krajském zasedání, který si můžete přečíst na webových stránkách Senior klubu relativizuje materiální podporu našeho klubu MěÚ. Počítač, který jsme dostali z MěÚ je prý „zastaralý a neumožňuje jeho širší využití“ – což je samozřejmě nesmysl, ale i kdyby na tom bylo něco pravdy, tak už naši moudří předkové říkali: “Darovanému koni na zuby nekoukej“. Že prý potřebujeme do klubovny televizor – jako kdyby neměl každý televizoru už z domova plné zuby. Ale to, že nám MěÚ poskytl dataprojektor, který vzpomínané požadavky plní mnohem lépe, na to pan předseda jaksi zapomněl. A pane předsedo, co se týká sponzora na šachový turnaj, stačilo se jen domluvit s MěÚ a Rada města by Vám zřejmě poskytla na tento turnaj svou podporu. Je to vždy jen o dohodě a vzájemné komunikaci, na kterou jsem v komentářích upozorňoval, a proto musely být smazány. Že jsem měl pravdu s liknavým přístupem výboru SKT k šachovému turnaji potvrzuje to, že ještě týden před zahájením turnaje se neobjevila žádná pozvánka ani na WS města, ani ve vývěsních skříňkách Senior klubu. Turnaj nebyl avizován ani v kulturním přehledu na prosinec. Tak to je ta vaše propagace Třebenic, kvůli které se hlavní funkcionáři klubu tak strašně urazili a která se ve svém důsledku projevila i na účasti? Proto ta parafráze na známou biblickou otázku: Quo vadis Domine? (Kam kráčíš Pane?)
apro
Výjimka z Listiny základních práv a svobod?
Vážení čtenáři a přispívatelé TM, považuji za svou povinnost, seznámit vás se žádostí pana Immera na smazání článků a komentářů, kde se vyskytují jména pana a paní Immerových. Vzhledem k tomu, že nejsou uvedeny žádné konkrétní články nebo komentáře, které by je nějak hanobily nebo omezovaly jejich osobnostní práva, či bylo nějak neoprávněně manipulováno s jejich osobními údaji, nejsem si jist, zda bych splněním této žádosti neporušil článek 17 Listiny základních práv a svobod. Tento článek se týká svobody projevu. Protože nejsem právník (a to ani ze z Plzně) , pokládám za nezbytně nutné se obrátit na nějakou renomovanou právnickou kancelář, případně oslovit v této důležité otázce i kancelář ombudsmana. V případě, že se jejich právní názory budou lišit, nezbude mi, než se obrátit na strassburský soudní dvůr. To samozřejmě může nějakou chvíli trvat, a proto vyzývám touto cestou pana Immera k trpělivosti. Doporučený dopis posílat nebudu, protože předseda vlády a ministr financí nám doporučuje šetřit a já to jako řádný občan respektuji.
Dokladem vážnosti této situace je opis doporučeného dopisu, který jsem obdržel 16.6.2012.
Třebenice 12. června 2012
Věc: Odstranění komentářů a článků z inter. stránek Třebenické mlýny
Pane Prouzo, po poradě s právníkem Vás žádám, jako administrátora internetových stránek Třebenické mlýny, abyste do 14 dnů odstranil všechny komentáře, ve kterých jsou zveřejněna jména Františka a Boženy Immerových. Tato žádost se týká všech článků a komentářů zveřejněných na Třebenických mlýnech od jejich založení. Vzhledem k tomu, že jsme se stali v poslední době terčem nevybíravých útoků, považujte tuto žádost za pokus o smír před podáním žaloby.
František Immer v.r.
Komentáře
Přehled komentářů
Dr. Sacre změnil život mé rodiny, můj manžel mě opustil před 4 lety, viděl jsem svědectví, jak Dr. Sacre přivedl zpět milence, kontaktoval jsem ho za to a můj manžel se vrátil ke mně, mluvíme, ptám se ho, jestli existuje jak mě může přimět získat dobrou práci, je síla, kterou řekl ano, ale řekl mi o schránce s dvojitými penězi, poté, co mi vysvětlil, jak to funguje, se mi to líbí a rychle to přijímám, pak jsem zaplatil za krabici a Provedl modlitbu za krabici, poslal mi ji a já ji obdržím, vložil jsem jen 200 euro a po 24 hodinách jsem zkontroloval a zjistil jsem, že peníze byly v krabici asi 20000 euro, dám manželovi nějaké peníze zahájit velmi dobrý obchod a moje děti chodí do jedné z nejlepších škol v Holandsku tady a já stále používám krabici až do dneška mám šťastnou rodinu nyní vše kvůli Dr. Sacre, jsem multi bohatý v Holandsku, Dr. Sacre je nejlepší sesílatel kouzel na světě, sdílím tyto informace s lidmi, abych jim pomohl vědět, jak
může zbohatnout, kontaktujte Dr. Sacreho na e-mailu sacretempleofpower@gmail.com nebo WhatsApp +2349076034359 Dr. Sacre je nejlepší v mém životě
Paní Amelia
Borec
(není nutné, 30. 4. 2016 10:53)Tak toto mohla být pěkná rubrika bohužel je to paskvil a honění nějakého mindráku.Skončil před 2 roky a autor se nepochlubil jak dopadlo jeho odvolání na kraj.Asi pohořel jinak by to tady s plnou parádou zeširoka popsal jak má ve zvyku.Nemá ani tuchy co v tom paskvilu o svojí povaze rozkryl.Být ve spolku důchodců a vyhledávat blbosti aby byly konflikty,pošklebovat se,zveřejňovat údajné urážlivé anonymy a setrvávat na to musí být hroší kůže.Místo rozvrácení klubu si však odpískal vlastní branku.Senior klub pořádal k desátému výročí zábavu a podpořilo jí 12 sponzorů.Jeho předseda navzdory pomluvám v paskvilu má podporu veřejnosti.Kolikpak sponzorů má paskvil?
Zákeřný útok
(apro, 4. 3. 2014 9:14)
Pan Jalamudis se zřejmě rozhodl pokračovat v tzv. Immerově válce, jejíž průběh najdete rovněž v této rubrice. Abych předešel různým dohadům a spekulacím, rozhodl jsem se průběh celé likvidační akce zveřejnit a nechat na posouzení občanů. Navíc dávám panu Jalamudisovi možnost, aby se rovně vyjádřil veřejně, pod kontrolou občanů. Už v prosinci minulého roku přečetl v klubu anonymní dopis, v němž se psalo, že jsem urazil a svými výroky poškodil manžele Immerovy a Houdkovy (pan Jalamudis má možnost zde tento dopis zveřejnit) a to tak, že Houdkovi dokonce z klubu odešli. Na dotaz, čím jsem je poškodil, mi odpověděl, že možná článkem v této rubrice. Ale protože i policie vyšetřuje anonymy, bude to prý také řešit. Když bylo naznačeno, že si anonym mohl také napsat sám, prohlásil, že si myslí, že jej napsal pan Houdek. Osobně si myslím, že pan Houdek nemá zapotřebí psát anonymy a v noci se tajně plížit ulicemi, aby jej někde vhodil do schránky. Pan Jalamudis proto připravil únorovou výroční schůzi Senior klubu tak, abych byl z klubu vyloučen.
Následně jsem dostal doporučený dopis, který zde uvádím v přesném znění i s pravopisnými chybami:
Věc: Vyloučení ze senior klubu Třebenice
Oznamuji Vám vyloučení ze SK Třebenice které bylo schváleno výroční členskou schůzí konané dne 24. 02. 2014.Pro Vaše vyloučení hlasovalo 5.členů.Proti byli 2.členové.Hlasování se zdrželo 7.členů.
Odůvodnění:1. Vašim nevhodným jednáním vůči manželům Houdkovým,kdy jste je urážel a v důsledku Vašich nepodložených obvinění se manželé rozhodli opustit SK Třebenice.Vašim jednáním jste porušil stanovy a to ČÁST II,čl.7
2. Svévolně a bez souhlasu členské základny jste si dovolil provést revizní kontrolu stavu finančních prostředků.Tuto revizi jste zorganizoval v den kdy jsem se z rodinných důvodů omluvil a odešel jsem dřív domů.Do revizní zprávy jste vložil článek,který s finanční kontrolou nesouvisel a není v povinnosti KRK.Vložením článku „stav základní organizace“jste se dopustil porušení stanov.Neserioznost Vašeho jednání je i v tom,že jste se zveřejněním revizní zprávy počkal do výroční členské schůze konané dne 18.03.2013.
Polychronis Jalamudis
Předseda senior klubu.
Poučení: Proti Vašemu vyloučení se můžete odvolat do 30. dnů od doručení ke Krajskému Svazu důchodců.
Odeslané a přijaté dokumenty
(apro, 4. 3. 2014 9:06)
Věc: Odvolání proti vyloučení
Odvolávám se proti vyloučení ze Senior klubu Třebenice, které bylo odhlasováno na výroční členské schůzi dne 24.2.2014.
Odvolání podávám z těchto důvodů:
1) Uváděné tzv. nevhodné jednání a hlavně jak jsem manžele Houdkovy údajně urážel, nebylo nikdy doloženo. Pravý opak je pravdou, protože pan Houdek nejenže mne vulgárně tituloval, ale dokonce se rozběhl a chtěl mne napadnout fyzicky, v čemž mu bylo zabráněno. Podobné neprůkazné tvrzení se pan Jalamudis pokoušel obhájit už loni před přestupkovou komisí v Lovosicích. Usnesením komise mu bylo sděleno (po odvolání na KÚ v Ústí n/Labem), že se žádný přestupek nestal, protože nebylo prokázáno, že žalovaná skutečnost je přestupkem.
Pan Jalamudis ani v tomto případě nedoložil, z čeho jsem jmenované údajně obviňoval a čím jsem je urážel. To, že se někdo pro něco urazí, není žádná relevantní právní kategorie, která by byla v trestním řádu nebo v občanském zákoníku takto kvalifikována. Samotný článek 7 z části II stanov SDČR, tak jak jsou uvedeny na vašich stránkách http://www.sdcr.cz/clanky/dokumenty-sdcr/stanovy_2011.html hovoří o náplni činnosti SDČR pod heslem Důchodci důchodcům – aby člověk nebyl sám. Nemohl jsem se zpronevěřit ani tomuto cíli, protože jsem manžele Houdkovy nikdy, na rozdíl od pana Jalamudise nyní, k opuštění organizace nevyzýval, ani jsem se nesnažil o jejich vyloučení. Jak jste sami slyšeli, já sám jsem naopak pana Jalamudise na schůzi upozornil na to, že se tomuto cíli zpronevěřuje.
Re: Odeslané a přijaté dokumenty
(apro, 4. 3. 2014 9:07)2) Není pravda, že jsem si svévolně a bez souhlasu členské základny dovolil provést kontrolu stavu finančních prostředků. V materiálech Senior klubu Třebenice bude zajisté možné dohledat, jak se v Senior klubu prováděly kontroly hospodaření. Pokud se pamatuji, prováděly se každoročně na jaře vždy před výroční členskou schůzí bez toho, že by RK byla každý rok znovu pověřována kontrolou. Pravděpodobně by se našel zápis z výroční schůze, kde bylo toto pravidlo odsouhlaseno. Jestliže tedy v té době RK neměla předsedkyni, protože na funkci rezignovala a výbor se nenamáhal RK doplnit, rozhodli jsme se jako zbylí dva členové tuto obvyklou kontrolu provést. Měli jsme obavy, že v opačném případě bychom byli obviněni, že jsme řádně neodvedli svoji práci. Jenže se opět ukázalo, že kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde. Použila se tedy naopak naše aktivita. Na druhou stranu výboru vůbec nevadilo, že se před dvěma roky díky bývalé paní předsedkyni Houdkové RK vůbec nesešla a kontrola se provedla jaksi „privátně“. Každá revizní zpráva byla vždy součástí dokumentů, zpracovávaných pro výroční členskou schůzi a byla tam také předčítána, jak jste se sám mohl přesvědčit 24.2.2014 v Třebenicích. Součástí některých revizních zpráv byly i připomínky ke stavu organizace a návrhy na další postup – např. připomenout na MěÚ, že jsme o něco žádali a zjistit stav této žádosti. Proti takovému pojetí revize v SKT nikdy nikdo neprotestoval.
Re: Re: Odeslané a přijaté dokumenty
(apro, 4. 3. 2014 9:09)
3) Pane Vodáku, možná jste si všimnul jisté bezradnosti některých členek klubu, které nevěděly, jak hlasovat. U nás se totiž tak často nehlasuje jako třeba ve sněmovně. Přesto v této instituci na hlasování předseda před důležitým hlasováním připomíná, jak mají poslanci hlasovat. Proto si myslím, že bylo více než vhodné vysvětlit, že jsou tři možnosti: souhlas, nesouhlas, zdržení se. Zřejmě k tomu přispělo i to, že nebyl schválen program výroční schůze, takže nikdo nevěděl, o čem se bude jednat. Mohu se Vám svěřit, že už se na mne některé členky obrátily s tím, že vůbec nepochopily, co se děje a proto nehlasovaly. Dokladem toho je 7 členek, které se „zdržely“ hlasování. Hlasovaly pouze 4 členky, ty poučené, které mají k panu Jalamudisovi jistý vztah. Hlasovali i 2 pánové, kteří se zorientovali rychleji. Ti ovšem hlasovali jinak, než ony poučené. Přiznám se, že i já jsem byl poněkud zaskočen, protože jsem si takovou sprosťárnu vůbec nedokázal představit. Jako disciplinovaný člověk jsem se ovšem podřídil. Předpokládám, že i Vás zarazil fakt, že jsem nesměl na obvinění pana Jalamudise ještě před začátkem hlasování nijak reagovat. Byl jsem odkázán až na diskuzi na konci schůze. Takové postupy si už nedovolí při soudních procesech se svými oponenty snad ani ti nejhorší diktátoři. Kdybyste nebyli přítomni a neupozornili na to, neudělal by se z této schůze ani zápis. Když se podíváte na minulé výroční schůze, tak fungovaly i mandátová a návrhová komise. Byla přednášena i zpráva o činnosti za uplynulý rok. Nyní vše velmi neuměle řídí jeden člověk – pan Jalamudis. Jsem rád, že jste se o tom přesvědčili sami na vlastní oči a uši. Proto pokládám průběh této schůze za velmi problematický a nemohu tudíž souhlasit ani se svým vyloučením. Předpokládám, že legálnost závěrů takto diletantsky připravené a navíc zmanipulované schůze nemůže podpořit ani Krajská rada. Zřejmě také ona pisatelka anonymního dopisu ví své.
V Třebenicích 1.3.2014
Ing. Augustin Prouza v.r.
Re: Re: Re: Odeslané a přijaté dokumenty
(apro, 4. 3. 2014 9:11)
Pro úplnost uvádím i znění (také i s chybami) anonymního dopisu, který jsem našel ve své schránce:
Pane Prauzo,
slyšela jsem, že Vás ten zmetek chce vyhodit z klubu seniorů. Nedejte se. Je to stejný šmejd jako ty co prodávají hrnce. On také pořád něco prodával, protože nic jiného neumí. Leda jen rozeštvávat lidi. Proto ho odevšad vyhodili. Slyšela jsem že jste ## pro klub hodně udělal a teď i pro město, tak se nedejte a pošlete ho pryč nebo vám to tam také rozhádá.
Přeju Vám hodně zdraví a Vaši pani také.
Moudrá to žena
(apro, 5. 2. 2013 16:40)
Poprvé v životě jsem zjistila,
že už se nemohu počítat mezi nejmladší.
Ne, nemluvím o svém těle.
I když…
pokud se občas podívám do zrcadla,
mohla bych upadat skoro do zoufalství!
Vrásky na obličeji, jizvy na těle,
břicho, které trochu každý rok povyroste…
Ale přesto není důvod před zrcadlem slzet.
Protože teď mám přece fantastické kamarády,
tichý a klidný život,
dobré vzpomínky z minulosti.
Nikdy bych neměnila své šedivé vlasy
ani nic jiného za ploché břicho...
Nebudu se trápit tím, že jsem někdy jedla příliš mnoho dobrot nebo že jsem si občas koupila něco, co pravděpodobně nikdy nepoužiji…
Dovolím si čas od času chovat se tak, jak se mi líbí,
tvářit se na svět tak, jak ho cítím.
Mnoho mých přátel a známých zemřelo dřív,
než mohlo poznat svobodu, kterou věk přináší...
Koho například zajímá,
že si čtu dlouho do noci,
sedím u počítače nebo u televize,
a pak mohu spát dlouho dopoledne?
Ano, někdy doma zpívám staré písničky z mládí... Ano, mohu se jít projít, kam se mi zlíbí...
Prožívám vlastně období, kdy ještě hodně mohu,
ale málo musím…
Štěstím ve stáří je harmonie se sebou samým…
Štěstím ve stáří je netrpět bolestí…
Štěstím ve stáří je nesbírat věci, ale zážitky…
Stáří patří k životu tak, jako k lesu patří
i staré stromy.
Mladé i staré stromy rostou pohromadě,
nepřekážejí si, ale doplňují se.
Ano, život přináší i bolestné chvíle, různé smutky a bouře.
Bolest je něco, co patří k životu, a bránit se jí je dětinské.
Bolest je prožitek a v něm je obsažen lidský úděl.
Ve stáří se nám ale takové chvíle jeví daleko méně významné, protože vždy nakonec najdeme sílu
se s nimi vyrovnat.
Naším úkolem je žít ve stáří tak hezky
a spokojeně, aby to bylo příkladem
pro mladší lidi.
Neskuhrat stále, ale intenzivně prožívat to,
co nám život ještě poskytuje.
Setkání s moudrým starým člověkem je obohacující. Musí ale být moudrý,
nesmí to být tlachal…
Život starého člověka se dá přirovnat
ke galerii, v níž člověk prohlíží vše,
co prožil.
Byl-li život dobrý, jsou i obrazy uchované v jeho paměti (galerii) hezké.
Žil-li mizerně, bez hlubšího zájmu o cokoliv,
ani ta „galerie života“ není pak hezká.
Na stáří je nejkrásnější ta svoboda! Teprve teď mohu říci ANO nebo NE.
Nikdo mě už nehoní,
pracovat mohu, ale také nemusím…
Proto se nelitujme, že jsme staří. Je to výsada!
Ti méně šťastní už tu nejsou…
Pohoda, láska a hezké vztahy
- to je odměna za dobrý život!
Být starý není žádná zásluha, ani přednost,
ale být příjemný starý člověk – to je umění.
Re: Moudrá to žena
(apro, 5. 2. 2013 16:41)
Zatímco pro mladého člověka je měřítkem jeho možností vlastní tělo, pro staré lidi je tělo
HRANICÍ možností...
Co mám tedy dělat dál?
Je to snadné!
Spoléhat na to, co ještě v mém těle funguje dobře!
Každé ráno si mohu vybrat:
Pamatovat si problémy a hořké chvilky v minulosti…
anebo cítit vděčnost za každý krásný okamžik, který je mi dán ještě dnes!
Nebudu tady žít navždy
- dostatečný důvod, abych neztrácela čas pláčem a nářkem...
Není také vhodné zabývat se příliš nemocemi. Někteří staří jsou na své nemoci dokonce pyšní a chlubí se jimi. Nemoc je jakousi omluvou za jejich špatnou náladu, vymáhají si tím ohledy okolí...
Jak málo je těch okamžiků, kdy se vzájemně s druhými
potřebujeme, kdy jsme si blízcí, kdy se můžeme rukou
dotknout a pohladit..
Kolik takových chvil mi ještě zbývá, kolik z nich jsem už propásla a nevyužila k tomu,
abych druhého úsměvem potěšila
a sama byla potěšena!?
Čas ve stáří už není „tichý a neměnný oceán“,
ale spíše „pádící jezdec“.
Proto si času musí člověk ve stáří vážit víc než v mládí, kdy ho má dostatek a může leccos začít znova.
Ve stáří nemůže být člověk repetent!
Už má karty v rukou, musí tedy hrát co nejlíp: dobře, účelně, elegantně a nepromarnit žádnou
příležitost ještě něco hezkého prožít a udělat…
A ještě pár slov o důchodu:
důchod přece není žádný milodar, který nám dávají mladší generace, ale část daní, které jsme celý život platili. Je to část naší mzdy, kterou jsme si nevybrali, ale ponechali ji státu.
Společnost naše peníze používala, investovala, měla z nich úrok.A nyní, ve stáří, nám je jako důchod
po částkách vrací.
Kdyby předchozí generace, předchozí politici s těmito penězi dobře zacházeli a dobře je investovali, měli by jich dnes dost.
Pro sebe i pro nás staré.
Není přece naše vina,
že to neudělali!
Šperk, hodnotný obraz, váza –
zůstanou krásné, i když jsou staré…
Bez stáří by náš život nebyl celý
a bez smrti by nebyl ukončen…
Immerova válka skončila
(apro, 9. 12. 2012 10:04)
Konečným verdiktem přestupkové komise skončila snaha některých osob o diskreditaci mé manželky. Protože jsem dosud zveřejnil všechna fakta, rozhodl jsem se pro pořádek zveřejnit také tuto skutečnost, i když to už pravděpodobně málokoho zajímá.
Cituji zkrácené znění:
Komise k projednávání přestupků města Lovosice …. ,…. kterého se měla dopustit Vladimíra Prouzová, ….projednala dne 31.10. přestupek v přestupkovém řízení a rozhodla takto: Řízení o přestupku proti občanskému soužití dle § … se podle § 76/1a zákona o přestupcích ZASTAVUJE, neboť skutek, o němž se vedlo řízení, NENÍ přestupkem.
U důchodců se perou
(Hanka, 27. 9. 2012 10:20)Po Třebe se už zase mluví o důchodcích, že se mezi sebou v klubu poprali. Napadli jste p. Jalamudise a z klubu odcházejí slušní lidé, protože s vámi nechtějí mít nic společného. Tak máte konečně k funkci volnou cestu o to vám přece šlo že?A také už je známo že vaše žena nedopadla u přestupkové komise dobře,ale odvolala se.Jo nadávat to umíte,ale přiznat se to ne.Proto jste to tutlal a zveřejňujete jen co se vám hodí do krámu.Lidi ale nejsou blbci a už vás prokoukli.A kdo ví jak to vypadá s tou důchodcovskou kasou,do které vám město přispívá.
Re: U důchodců se perou
(apro, 1. 10. 2012 17:29)
Hanko, příčí se mi odpovídat anonymům, ale protože se nejedná v tomto případě primárně o mne, ale spíše o naši organizaci, musím uvést Váš příspěvek na pravou míru. Předně – důchodci se nepoprali, i když se o to jeden z členů „Immerova“ výboru pokusil. Předpokládám, že se v Třebenicích ví, který to byl a já mu nechci dělat na internetu ještě větší ostudu, než si udělal sám, takže jej nebudu jmenovat. Pan Jalamudis v žádném případě napaden NEBYL !!!. Pokud se takto neurčitě obracíte na mne, jako na občana Prouzu, co se týká funkcí, musím konstatovat, že je to z Vaší strany pouhá pomluva. Nemám žádnou funkci na MěÚ, jak je často těmi „čestnými“ uváděno a nebažím ani po funkci v Senior klubu. Možná právě na Vás se hodí známé pořekadlo „podle sebe soudím tebe“.
Moje žena řekla v klubu VEŘEJNĚ jak dopadla, na rozdíl od bývalého předsedy p. Immera, který se vůbec neobtěžoval členskou základnu informovat. Takže v tomto ohledu mohu rovnou napsat, že LŽETE, když píšete, že se neumíme přiznat.
Hanko, není od Vás příliš troufalé, nebo spíše sprosté, naznačovat, že v klubu zbyli už jen ti neslušní, když ti slušní odcházejí? Ale jestli považujete za slušné vyvolat hádku a téměř i rvačku a potom odejít, obávám se, že s Vámi normální lidé moc souhlasit nebudou. Jsem o tom dokonce přesvědčen.
Co se týká důchodcovské kasy, můžete být úplně v klidu, protože už 6 let se provádí dvakrát ročně revize pokladny a hospodaření klubu. Předsedkyní revizní komise byla až do své bezdůvodné divoké rezignace v pondělí 24.9. paní Marta Houdková. Vy k ní nemáte důvěru?
Doufám, že jste s vysvětlením spokojena a příště se, jako slušný člověk, podepíšete. Možná máte teorii i na to, proč si museli někteří členové výboru najít záminku pro to, aby mohli odejít, když už tam nemají svého „guru“, pana Immera.
Výjimka
(Tonda, 22. 6. 2012 14:23)
Jak to vypadá tak Immerovi ještě pořád žijou v totalitě. Ještě než nás chválabohu opustí, tak tu asi chtějí zavést normalizaci, abychom na ně dlouho vzpomínali. Přejeme vám šťastnou cestu a hodně funkcí v novém bydlišti. A ten váš právník bude nejspíš z Plzně. Takou volovinu jen tak někdo nevymyslí.
Blbům
(čitatel, 16. 7. 2012 14:20)
Jestli někomu chybí normalizace, tak je to Toníček. Každý říká hloupý Toníček. A proto hloupí dostávají v Třebenicích tolik příležitostí. Vlastně čím víc hloupých, tím míň problémů. Vždy je lepší něco nakecat blbci, ten neumí číst ani počítat. Proto v Třebenicích velí hodně nakynutá blbost.
Re: Blbům
(Čitateli, 22. 7. 2012 9:26)Vystih jste to perfektně a Tondova blbost už překynula.
Immerova válka vrcholí
(apro, 17. 5. 2012 14:53)
Pan Immer znovu vyrazil do boje a opět i se svými nejvěrnějšími. Pravděpodobně jej popudilo rozhodnutí přestupkové komise. Možná by s ním mohl seniory seznámit, když už museli být svědky části „výborové schůze“ a říci jim, kde je pravda. Nyní se zřejmě rozhodl, že to zkusí také raději civilizovaně. Že by pomsta? To by se nechalo pochopit. Nechápu ovšem, za co by se měl mstít pan Houdek, který musí přece jasně vědět, že na něho jsem trestní oznámení nepodal, i když nadával stejně jako pan Immer. Uvědomil jsem si totiž, že je to práce právě pana Immera. Až se pan Houdek vymaní z vlivu tohoto člověka, který má s tímto druhem činnosti zřejmě bohaté zkušenosti, pevně věřím tomu, že bude opět tím slušným člověkem, jak jsme ho všichni znali.
Takže tentokrát to už nebyly nadávky, urážky a vyhrožování, ale trestní oznámení na ochranu osobnosti. Panu Immerovi a jeho věrným se nelíbí označení „pakáž“, které použila v afektu moje manželka, když se mne pan Jalamudis na běžné schůzce snažil vyprovokovat svými lživými prohlášeními. Je to pozoruhodné, jak se naplňuje moudrost našich předků, kteří podobné případy charakterizovali příslovím o umírající kobyle. Jenže teď to vypadá, že se ta pověstná kobyla nejspíš ukope sama. Už tedy zase neplatí to, co psal pan Immer na Třebeničanovi, že byli tímto výrokem uraženi všichni členové klubu, protože zjistil, že nikdo z členů si tento výrok nevztáhl na sebe a že se tedy nikdo neurazil, což nám většina členů dala otevřeně najevo. Kdo se tedy považuje za „pakáž“? Členové výboru? Ani to není tak docela přesné, protože potom by ve výčtu osob, podávajících trestní oznámení, chyběly dvě členky výboru. Kdo tedy sám sebe označil za „pakáž“? Pan Immer, pan Houdek, pan Jalamudis a paní Immerová, která ovšem zase naopak není členkou výboru. Takže je naprosto jasné, že je to ona VIP skupina seniorů, která způsobila, že členové Senior klubu váhají, jestli vůbec mají chodit na schůzky, aby se náhodou neocitli u toho nesprávného stolu. Proč píšu, že označili sami sebe? Protože ve zmíněném výroku „jste všichni jedna pakáž“ nepadlo jediné jméno. Tím bych chtěl upozornit na jiné známé přísloví, že „potrefená husa zakejhá“. Ale zlobí se právem? Je toto označení urážlivé? Ty, kteří by se chtěli hlouběji zamyslet, bych si dovolil upozornit, že nahlédnutím do příslušných slovníků zjistí, že „pakáž“ znamená sebranka, banda, holota, tedy určitá skupina lidí, kteří se nějak sociálně odlišují od většinové společnosti. Není to tedy nadávka, ale pouhopouhé označení nějaké skupiny lidí, jejichž chování se nám momentálně nelíbí. Holt, „kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde“ – to abychom ta přísloví měli do třetice.
Re: Immerova válka vrcholí
(Hanka, 7. 7. 2012 18:44)
Když čtu ty vaše bláboly jak jste otevřený a nic před veřejností netajíte tak mi tady něco chybí. Tolik jste toho napsal o revizi pokladny u důchodců,ale poslední kontrolu jste zveřejnit zapomněl?Asi proto že se na vaši manželku něco našlo jak jenom naznačujete?A jak dopadla u přestupkové komise jste také nezveřejnil.Kdo válčí a kdo se brání každý chápe.Kdyby vám důchodci dali funkci jako radnice měli by od vás pokoj a rozhlašoval by jste že vás poslouchají jako to rozhlašujete o komisi.Jděte se bodnout.
Re: Re: Immerova válka vrcholí
(Vlaďka, 8. 7. 2012 9:45)
Hanko/B-FBI,
nikdy by mne nenapadlo, že dovedeš být tak nenávistná. Je to pro mne šok, ale přesto Ti odpovím, protože se to týká mne. Samozřejmě, že splním svůj slib a členům a členkám Senior klubu podám informaci o tom, jak dopadlo jednání přestupkové komise. Myslím, že bys ale měla poradit především předsedovi klubu, aby rovněž udělal to, co už měl dávno udělat a informovat členy jak dopadl on, protože se to klubu jednoznačně týká. To on přece zavedl do klubu dosud nevídanou kulturu projevu. Co se týká té druhé, účelové revize pokladny PO ROCE, není pro mne směrodatné jak „dopadla“. Pro mne je rozhodující výsledek kontroly při předání pokladny v minulém roce, a ten byl BEZ ZÁVAD. Je mi ovšem líto těch, které jste do svých „hrátek“ zatáhli a tím je zneužili ve svůj prospěch. Ta předposlední věta je ovšem lživá a štvavá podpásovka toho nejhrubšího zrna a já se stydím, že jsme se kdy poznali a že jsme vám věřili.
Re: Re: Re: Immerova válka vrcholí
(Hanka, 10. 7. 2012 14:10)Nebudete Vy trochu vadná?S někým si mě asi pletete,ale to je vedleší.Od Vás jsem nic nechtěla tak co se do toho motáte?Co Vy budete říkat u důchodců mě vůbec nezajímá,tak jako Vy.MLYNÁŘ napsal že před veřejnosti nic netají a všechno zveřejňuje,ale jak to vypadá tak to co se mu do krámu nehodí tutlá a schovává se za vaší sukni.Na něm se vylejte,když píše bláboly.A předposlední moje věta není žádná podpásovka,protože o tom si povídají celé Třebe a baví se tím co se u důchodců děje.A že zrovna Vy se opháníte podpásovkou.Asi jste zepomněla co jste provedli paní Vobořilové s jejím dopisem,jak jste jí zesměšnili pro nic a za nic.Hrajete si na slušňáky a chováte se jak primitivové a jen lžete.A budu ráda,když mi příště nebudete tykat.
Dr. Sacre změnil život mé rodiny,
(Paní Amelie, 18. 12. 2020 6:28)