Společenská rubrika
Zde můžete vkládat informace
o společenských událostech.
Vzpomínka na Vlastimila Krátkého
Odešel pan Vlastimil Krátký, třebenický občan, občan a člověk, který po celý svůj život stál na správné straně, jak v roce 1968 tak v šedivých letech takzvané normalizace a pochopitelně v roce 1989.
Vynikající pracovník ve svém oboru, pokračovatel obdivuhodné rodinné tradice, odborník na slovo vzatý, zkrátka fachman.
Člověk, kterému Třebenice přirostly k srdci. Dokladem toho je jeho dlouholetá veřejná činnost v orgánech města i společenských organizacích. Pro mne a pro ty, co jej znali, byl a zůstane čestným občanem Třebenic se vším co k tomuto označení patří.
Městu i nám ostatním bude chybět, protože takových občanů a lidí není nikdy dost.
Jaroslav Houdek
***
Květnové oslavy 2010
Květnové oslavy, tedy spíše vzpomínka na třebenické občany padlé v obou světových válkách se jako vždy konala pod patronací MěÚ Třebenice, který reprezentovala místostarostka PaedDr. Martina Patrovská a pan Josef Otradovec. Jako účastníci pietního aktu se sešli tentokrát zástupci dvou generačních skupin. Byli to jednak zástupci mladé generace, zastoupené žáky deváté třídy místní školy a ty dříve narozené zastoupili členové Senior klubu Třebenice. Zúčastnilo se i několik dalších místních občanů. Pietní akt byl zahájen projevem pana Josefa Otradovce, který vzpomněl místní padlé, ale i ty, kteří v důsledku války také zahynuli, ale na pomníku nejsou uvedeni. To potom dále rozvedl zastupitel pan Jaroslav Houdek a ještě více přiblížil tyto rodinné tragédie zejména přítomné mládeži. I žáci přednesli svoje příspěvky, z nichž vyznělo, že jim osud zemřelých a padlých spoluobčanů není lhostejný i přes velký časový odstup od těchto smutných událostí. Myslím, že i přes neobvyklou dobu konání této vzpomínky, lze považovat uctění památky třebenických spoluobčanů za důstojný a za možný příslib toho, že se tato tradice bude nadále rozvíjet a vylepšovat.
ing. Augustin Prouza
QUO VADIS?
Vážení čtenáři Třebenických mlýnů, jestliže někdo před občany informace skrývá, je moje snaha právě opačná. Protože kolem každé, sebemenší události ihned vznikají různé fámy, pokusím se vše uvést na pravou míru. Následující článek uvozuje vše, co se v SKT stalo a vše, co bylo na webových stránkách SKT vymazáno. Na rozdíl od pana Immera mi vaše komentáře nevadí a jsou naopak vítány.
Quo vadis, Senior klube?
Do nedávné doby byly webové stránky Senior klubu, které si před dvěma lety privátně zřídil nově zvolený předseda pan František Immer jako většina ostatních. V úvodu byla napsáno : „Těšíme se na Vaše příspěvky, které můžete uplatnit v komentářích ke každé rubrice….“. To ovšem platilo pouze do té doby, než se jeden senior odvážil napsat v komentáři, že ne všechno, co bylo předneseno na krajském zasedání RSČR je pravda. Potom nastalo „tóčo“. Hříšník byl pozván na kobereček, tedy na výborovou schůzi, která ovšem nebyla obyčejnou schůzí, ale něčím jako výslechem na StB, jak jej popisovali ti, kteří si to prožili. Křik, místy i řev, urážky, nadávky a dokonce i vyhrožování fyzickým násilím. A kdo to všechno režíroval? Pan Immer, který si vždy zakládal na tom, aby vše bylo podle pravdy, podle zákona a hlavně podle demokratických zásad. Proto také „demokraticky“ smazal všechny komentáře a jako administrátor „svých“ zprivatizovaných stránek Senior klubu odstranil možnost vkládat komentáře, a tím se pasoval do role „jediného spravedlivého“, který může na tyto stránky psát. Jak je vidět, bojovník za demokracii ve veřejném životě má dvojí metr: - jeden pro sebe a druhý pro ty ostatní. Někoho lze kritizovat, jiného ani náhodou! Pro větší jistotu zřídil okamžitě i druhý díl webových stránek Senior klubu, kde už „se netěší“ na příspěvky čtenářů, ale ponechává jim pouze možnost poslat e-mail. Ten samozřejmě nikdo nevidí a „vládce“ stránek si s ním může udělat, co je mu libo. Protože já mám pro každého stejný metr, pokládám za nutné a hlavně spravedlivé, zveřejnit, co se děje v jedné z významných třebenických organizací. Nezakrývám ani ten fakt, že je to i jakási pojistka proti pomluvám.
A o co šlo? Příspěvek na onom krajském zasedání, který si můžete přečíst na webových stránkách Senior klubu relativizuje materiální podporu našeho klubu MěÚ. Počítač, který jsme dostali z MěÚ je prý „zastaralý a neumožňuje jeho širší využití“ – což je samozřejmě nesmysl, ale i kdyby na tom bylo něco pravdy, tak už naši moudří předkové říkali: “Darovanému koni na zuby nekoukej“. Že prý potřebujeme do klubovny televizor – jako kdyby neměl každý televizoru už z domova plné zuby. Ale to, že nám MěÚ poskytl dataprojektor, který vzpomínané požadavky plní mnohem lépe, na to pan předseda jaksi zapomněl. A pane předsedo, co se týká sponzora na šachový turnaj, stačilo se jen domluvit s MěÚ a Rada města by Vám zřejmě poskytla na tento turnaj svou podporu. Je to vždy jen o dohodě a vzájemné komunikaci, na kterou jsem v komentářích upozorňoval, a proto musely být smazány. Že jsem měl pravdu s liknavým přístupem výboru SKT k šachovému turnaji potvrzuje to, že ještě týden před zahájením turnaje se neobjevila žádná pozvánka ani na WS města, ani ve vývěsních skříňkách Senior klubu. Turnaj nebyl avizován ani v kulturním přehledu na prosinec. Tak to je ta vaše propagace Třebenic, kvůli které se hlavní funkcionáři klubu tak strašně urazili a která se ve svém důsledku projevila i na účasti? Proto ta parafráze na známou biblickou otázku: Quo vadis Domine? (Kam kráčíš Pane?)
apro
Výjimka z Listiny základních práv a svobod?
Vážení čtenáři a přispívatelé TM, považuji za svou povinnost, seznámit vás se žádostí pana Immera na smazání článků a komentářů, kde se vyskytují jména pana a paní Immerových. Vzhledem k tomu, že nejsou uvedeny žádné konkrétní články nebo komentáře, které by je nějak hanobily nebo omezovaly jejich osobnostní práva, či bylo nějak neoprávněně manipulováno s jejich osobními údaji, nejsem si jist, zda bych splněním této žádosti neporušil článek 17 Listiny základních práv a svobod. Tento článek se týká svobody projevu. Protože nejsem právník (a to ani ze z Plzně) , pokládám za nezbytně nutné se obrátit na nějakou renomovanou právnickou kancelář, případně oslovit v této důležité otázce i kancelář ombudsmana. V případě, že se jejich právní názory budou lišit, nezbude mi, než se obrátit na strassburský soudní dvůr. To samozřejmě může nějakou chvíli trvat, a proto vyzývám touto cestou pana Immera k trpělivosti. Doporučený dopis posílat nebudu, protože předseda vlády a ministr financí nám doporučuje šetřit a já to jako řádný občan respektuji.
Dokladem vážnosti této situace je opis doporučeného dopisu, který jsem obdržel 16.6.2012.
Třebenice 12. června 2012
Věc: Odstranění komentářů a článků z inter. stránek Třebenické mlýny
Pane Prouzo, po poradě s právníkem Vás žádám, jako administrátora internetových stránek Třebenické mlýny, abyste do 14 dnů odstranil všechny komentáře, ve kterých jsou zveřejněna jména Františka a Boženy Immerových. Tato žádost se týká všech článků a komentářů zveřejněných na Třebenických mlýnech od jejich založení. Vzhledem k tomu, že jsme se stali v poslední době terčem nevybíravých útoků, považujte tuto žádost za pokus o smír před podáním žaloby.
František Immer v.r.
Komentáře
Přehled komentářů
Tak to mě dost pobavilo. Ta slušná H. asi nečetla dopis od Vobořilové. A jaště ji nazývá paní. Co Vy jste vlastně zač? Pokud se zastáváte ženské, která napíše takhle hulvátský dopis plný lží, tak to je vrchol drzosti. Hlavně ta podpora živností, ta je vystihující! Dokud se Vobořilová nemíchala do třebenického života, tak tu byl klid. Ale s jídlem roste chuť. Dokud nebyl ten její ekonom u lizu, tak se nikde neangažovala. Nikdo nikoho nelikvidoval a město se rozvíjelo. Teď to tu všechno hnije a lidi jsou zmatení. Tak v klidu.
Ale je to pro Apra poučení, že se nemá trhat jednota. Proto se komunisti báli Sokolů, nevěřili lumpům, kteří jsou schopni likvidačních praktik. Ještě že nebudeme muset zase čekat 40 let.
Re: Vadná Hanka
(Hanka, 19. 7. 2012 12:06)Jen když Vy nejste vadný asi Vás štve, že Vy nejste u lizu. A to všechno co se tady píše není nakynutá blbost, když se zveřejňuje jen to co se hodí do krámu a ostatní se tutlá? Uděláte nejlíp když se nad sebou zamyslíte než budete psát o hlouposti.
Vyjímka
(Verča, 20. 6. 2012 18:37)
Taková žádost mi připadá jako hodně velká drzost. Neměl byste začít u sebe a vymazat na Třebeničanovi všechny články, kde někoho jmenujete? Vypadá to, že jste pane (jméno nepíšu, aby komentář nebyl případně vymazán) hodně velký pokrytec, ale také zbabělec? Když jste se rozhodl veřejně vystupovat, měl jste si uvědomit, že se kritika nevyhne ani Vám. Jsem rozhodně proti tomu, aby se cokoliv mazalo!!!
Kontrola nebo „vyřizování účtů“ ?
(apro, 22. 4. 2012 9:38)
Nebo snad rovnou šikana? Dne 16. dubna na běžné seniorské schůzce v klubu mi paní Houdková, předsedkyně revizní komise zcela nečekaně předala, či spíše pohodila na stůl zápis z revize pokladny, která se konala 6.dubna 2012. Na dotaz, proč mi jej dává, mi odpověděla, že jsem přece členem revizní komise, a že mám možnost se k zápisu vyjádřit. Už toto je absurdní, protože jestliže byla určena kontrolní skupina ve složení předsedkyně RK + další členka, není vůbec žádný důvod pro to, aby se ke kontrole vyjadřovali další členové, kteří v této kontrolní skupině nebyli a situaci tedy neznají. Přesto jsem se snažil být vstřícný a paní předsedkyni jsem se snažil upozornit na to, že zápis má některé zásadní nedostatky. Především ten, že kontrola byla vždy prováděna dvakrát do roka, a to v pololetí a začátkem následujícího roku, za rok minulý. Poslední taková kontrola údajně proběhla při předání funkce pokladní, což bylo 28.3.2011, a kde bylo konstatováno, že byly předány veškeré materiály, a že „při kontrole předávaných materiálů nebyly zjištěny žádné nedostatky“. Jako schůze kontrolní komise byl tento termín označen přímo paní předsedkyní (viz níže). Tento zápis kromě jiných podepsala i předsedkyně RK paní Houdková a předseda SKT pan Immer. Není tedy logické se vracet k už kontrolovanému období. Tímto podivným přístupem vlastně paní předsedkyně dává za pravdu mojí kritice jejího nestandardního působení v minulém roce. Potvrzuje tím, že se opravdu nejednalo o řádné kontroly, ale jakousi podivnou iniciativu, kdy vlastně výbor kontroluje sám sebe. Dalším vážným nedostatkem je to, že pokud se přes to všechno kontrolovalo zpětně, chybí vyjádření kontrolovaného subjektu. Jestli tato kontrola měla proběhnout ve stylu „kladivo na čarodějnice“, potom je nutno připomenout , že i páni inkvizitoři dovolili svým obětem, aby se vyjádřily před tím, než vynesli verdikt.
Nyní , po roce, se při kontrole 6.4.2011 vyrojila spousta „nedostatků“ a „chyb“, které údajně způsobila minulá pokladní. Jak je vidět, někteří funkcionáři SKT zřejmě dávají všanc svou pověst a svoje dobré jméno, a já se proto musím ptát: který závěr a který podpis tedy platí – ten loňský nebo ten letošní?
Nic z toho ovšem paní Houdková nechtěla slyšet a po vzoru předsedy pana Immera se uchýlila opět ke křiku, který, jak známo, jsem už několikrát odmítl, a proto jsem „rozhovor“ ukončil a rozhodl jsem se situaci opět zveřejnit na Třebenických mlýnech podle každému pochopitelného schématu: zde jsou sousedovy meruňky, zde jsou moje meruňky, a ty si milý občane vyber sám, kterým dáš přednost.
Nehodlám proto komentovat ani současný neutěšený stav v Senior klubu, kde se už i přesouvají stoly, aby bylo jasné, kdo je s kým kamarád a kdo s kým nechce sedět a nechám na každém, ať si udělá obrázek sám.
revizní komise
(Jana, 29. 3. 2012 15:58)Tedy Marto, já zírám jak jsi se v té funkci vypracovala. Ty píšeš skoro jako advokát. Já to také nechápu, jak může někdo zpochybňovat Tvoji věrohodnost, protože když jsem si to přečetla, tak je to co slovo, to perla. A dokonce pracuješ nad rámec svých povinností. A dokonce to zařídíš tak, že se revizní komise nemusí scházet a Ty uděláš všechno za ně. Holt, stará škola se nezapře. Já nechápu, jak se ještě může najít nevděčník a napíše, co všechno jsi porušila. Vždyť přece musí vědět, že na městě to také tak chodilo a nějaké kontroly byly každému ukradené. To jenom pan Immer a pan Prouza do toho pořád rýpali. Tak jsi asi celkem logicky usoudila, že na kontroly si stačíš sama. Jen si myslím, jestli by si pan Immer neměl udělat pořádek ve svém chlívečku, než zase začne kritizovat někoho jiného. Vypadalo by to lépe.
A co na to předsedkyně RK?
(apro, 19. 3. 2012 17:13)
Pan
Ing. Augustin Prouza
Zimmerova 341
411 13 Třebenice
Třebenice 12. 3. 2011
Vážený pane,
k Vašemu požadavku o sdělení důvodu, proč se v roce 2011 revizní komise nesešla a neodvedla svou práci sděluji:
V mé zprávě o činnosti revizní komise v r. 2011 je uvedeno, že se komise z důvodu zaneprázdnění a nemoci některých členů a pokladní SK od poslední výroční členské schůze
nesešla. Ta se konala 15. 3. 2011 a zde došlo v mé zprávě k nepřesnosti, protože komise se sešla 28. 3. 2011 při předávání funkce nové pokladní a o předání je pořízen zápis.. Není tedy pravda, jak tvrdíte, že se komise celý rok nesešla. Od 28. 3. 2011 za 6 měsíců, to je koncem září, měla následovat kontrola činnosti nové pokladní. Protože se v té době nedařilo z uvedených důvodů dohodnout jiný termín kontroly, využila jsem možnosti a 24. 10. provedla kontrolu spolu s předsedou SK v rámci schůzky výboru, na kterou jsem byla pozvána. Nad rámec svých povinností jsem se zajímala, jak se výbor SK scházel. V závěru roku provedli další kontrolu pokladny předseda a místopředseda SK, při návštěvě nemocné pokladní. Jsem toho názoru, že žádná povinnost nebyla zanedbána a že to všichni rozumní lidé chápou.
Pro úplnost a abych předešla dalším neshodámVás informuji, že dle STATUTU Ústřední kontrolní a revizní komise SDČR o. s. je předmětem činnosti revizních komisí pouze kontrola vedení pokladního deníku, stav hotovosti v pokladně, případně výpisy bankovních účtů. Porovnávají se účetní doklady s příslušnými finančními předpisy a kontrolují se odvody z členských příspěvků. Činnost výboru SK může revizní komise kontrolovat pouze v případě využití účelových grantů a dotací. Dle uvedeného statutu dokonce dostačuje, aby revizní komise provedla kontrolu jednou za rok. Jiné kontroly a jiná činnost revizní komisi nepřísluší.
Při výroční schůzi jste měl možnost vznést k mé zprávě připomínky. To jste neučinil a pokud jsem si všimla, při hlasování jste s ní souhlasil. Vaše invektivy a zpochybňování mé věrohodnosti se mě dotkly a neumím si další spolupráci s Vámi představit.
Marta H o u d k o v á
předsedkyně revizní komise
v. r.
Re: A co na to předsedkyně RK?
(apro, 19. 3. 2012 17:17)
A JAK JE TO DOOPRAVDY?
SDČR, o.s. základní organizace
Senior klub Třebenice
Vážená paní předsedkyně revizní komise,
máte pravdu, že na předávacím protokolu ze dne 28.3. 2011 je vedle podpisů předávající a přebírající i podpis předsedy pana Immera a rukou dopsána i REVIZNÍ KOMISE s Vaším podpisem. Jednalo se ovšem o předávací akt pokladny klubu, ale ne o schůzku komise, případně o nějakou kontrolní akci.
Vámi uváděné „uvedené důvody“ je nutno nadále pokládat za irelevantní, protože já ani další členka revizní komise jsme nemocní nebyli, ale nebyli jsme také osloveni s informací, že by se nějaká kontrola měla konat. Jestliže tedy jste, paní předsedkyně, měla k dispozici pokladní dokumentaci i pokladní hotovost, mohla tato kontrola zcela normálně proběhnout. Úplně stejně mohla proběhnout i závěrečná roční kontrola. Schůze komise musí být doložitelné zápisem, což v těchto případech nebylo splněno.
Uvedenými způsoby „kontroly“ byl hrubě porušen čl. III., bod 8. Statutu Ústřední kontrolní a revizní komise SDČR o.s. a to, že „Kontrola hospodaření se může provádět jen při účasti nejméně 2 členů revizní komise, které pověřil předseda KRK“. Z toho lze dovodit, že provedené kontroly jsou neplatné. Porušen byl i čl. V „Práva a povinnosti členů KRK“ a to v bodě 2., - členové KRK podle pověření předsedou KRK vykonávají kontrolní a revizní činnost dle plánu práce (v našem případě podle usnesení, že kontrola bude prováděna 2x ročně) a bod 2.1. – k vykonané kontrole zpracují zprávu. A právě na této zprávě musejí být alespoň dva podpisy členů RK.
Paní předsedkyně, k Vašemu odvolání se na schůzi: v úvodním odstavci svého dotazu jsem přece napsal: „Samozřejmě, že vás nepodezírám ze snahy zamést vše pod koberec. Zřejmě jste se řídili snahou, stejně jako já, nejitřit vášně a dále nestresovat členy klubu. Za to vám děkuji.“ Proto jsem také nevznesl dotaz na schůzi a dokonce jsem se ani nezdržel hlasování. Vy to nyní zneužíváte proti mně stejně jako pan předseda Immer. Rovněž je zcela mimo vší pochybnost, že se nejedná o žádné invektivy, jak velmi rád píše pan předseda Immer, ale o holou skutečnost, podloženou fakty. Chápu, že se můžete cítit dotčená, ale v tomto případě musíte, bohužel, hledat chyby u sebe a ne u toho, kdo na ně upozorňuje.
Kdo za tento paskvil, který má být odpovědí na můj dotaz může, si musíte dohodnout s panem předsedou Immerem. Tedy, pokud se Vám s ním dobře spolupracuje i za situace, kdy nepíše pravdu a staví Vás do situace nekompetentní předsedkyně RK.
Ing. Augustin Prouza
19. března 2012
třebeničan?
(Verča, 17. 3. 2012 9:08)Pane Immere, reaguji na Vaši výzvu na Třebeničanovi. Samozřejmě, že mne znáte, ale já Vám a Vám podobným nevěřím a dokonce se bojím a tak jsem se podepsala jako Verča. Z Vašeho jednání a z tohoto dopisu jsem se přesvědčila, že právem. Vy jste byli kdysi něco jako dnešní exekutoři. Ti berou majetek, vy jste brali zdraví a životy a snažíte se v tom dál pokračovat. Jsem ráda, že Vás nemusím přesvědčovat o Vašich pomluvách a lžích. Ve zveřejněném dopise p. Prouzovi jste se usvědčil sám, takže mi odpadla povinnost Vás přesvědčovat. A zrovna Vy byste chtěl někoho trestat vyloučením? Myslím si, že kandidátem na vyloučení jste Vy, protože vlnou nenávisti a strachu přímo ohrožujete další činnost klubu.
Immerovy nepravdy a polopravdy.
(apro, 16. 3. 2012 10:58)
Aby si každý mohl udělat svůj úsudek o praktikách předsedy Senior klubu Třebenice panu Immerovi, zveřejňuji část korespondence. Zatímco on informace maže, aby je mohl překrucovat, já se snažím je co nejvíce publikovat, tak, aby si každý mohl udělat svůj nezaujatý názor. Položil jsem výboru SKT dva jednoduché dotazy. Zaslaná odpověď je ve stylu bývalého starosty: co je možno překroutit, je třeba překroutit, co je třeba zapřít, je nutno zapřít. Na této odpovědi je také dobře vidět, jak nový pan předseda manipuluje výbor a ohlupuje členy Senior klubu.
***
Vážení členové výboru SKT, vážená paní předsedkyně RK.
Dne 5.3. se konala výroční členská schůze našeho Senior klubu. Zpráva o činnosti se ani v náznaku nezmínila o dvou po sobě následujících incidentech, týkajících se mých komentářů na webových stránkách Senior klubu. Samozřejmě, že vás nepodezírám ze snahy zamést vše pod koberec. Zřejmě jste se řídili snahou, stejně jako já, nejitřit vášně a dále nestresovat členy klubu. Za to vám děkuji. Nicméně, na některé otázky jako člen požaduji odpověď:
1) Informaci, že se revizní komise za celý rok nesešla ze zdravotních důvodů považuji za pouhou výmluvu, která u rozumně myslících lidí nemůže obstát a staví členy klubu do pozice lidí, které je možné „opít jakýmkoliv rohlíkem“. Co je tedy pravým důvodem toho, že poprvé za dobu trvání naší ZO se revizní komise za celý rok nesešla a neodvedla svoji práci? Odpověď je samozřejmě plně v kompetenci paní předsedkyně, ale předpokládám, že když se účastní vašich schůzí, nebude problém i tuto otázku jí předat.
2) Jaké důvody vedly pana předsedu SKT, že za celý půlrok neinformoval členskou základnu o mých dopisech výboru, když jinou poštu, včetně reklamních letáků tak poctivě předčítá?
Spolu se skutečností, že byly smazány i mé komentáře z webových stránek SKT, vše nasvědčuje tomu, že se někdo snaží ovlivňovat veřejné mínění členů klubu ve svůj prospěch tím, že členům klubu cenzuruje informace a staví je do nedůstojné pozice lidí, za které myslí někdo jiný.
Tímto žádám výbor SKT o věrohodné vysvětlení v přijatelném termínu, za které předem děkuji.
8. března 2012
S pozdravem Ing. Augustin Prouza
Re: Immerovy nepravdy a polopravdy - pokračování1
(apro, 16. 3. 2012 11:01)
SDČR o.s. základní organizace Senior klub Třebenice, Havlíčkovo náměstí 21
Pan
Ing. Augustin Prouza
Zimmerova
411 13 Třebenice
Č. j. 27/12 Třebenice 12. 3. 2012
Vážený pane,
v úvodu svého e-mailu z 8. března 2012 píšete, že zpráva o činnosti výboru se ani náznakem nezmínila o dvou po sobě následujících incidentech, týkajících se Vašich komentářů na webových stránkách Senior klubu. Samozřejmě, že jako vždy jste napsal jenom část pravdy. Odcitujeme celý šestý odstavec: „Výbor naší základní organizace se scházel dle potřeby, řešil organizační otázky klubu i některé nepříjemné problémy. Především se ale zabýval přípravou a realizací plánu činnosti na rok 2011 a 2012. Plán činnosti budete schvalovat na dnešní členské schůzi.“ Konec citátu.
Každý, kdo navštěvoval klub v poslední době, musel vědět, o jaké nepříjemnosti se jednalo. Především o incidenty vyvolané Vaším nevhodným jednáním, veřejným napadáním výboru a naposled urážlivými a vulgárními výroky na adresu všech členů klubu. Jako člen Revizní komise a člen Senior klubu jste měl možnost se k celému průběhu výroční členské schůze vyjádřit.
Při hlasování jste s přednesenými zprávami a usnesením souhlasil bez připomínek.
Vaše připomínka o tom, že se Revizní komise celý rok pro nemoc nesešla, je přinejmenším záludná a samozřejmě nepravdivá. Byl jste to pravě Vy, kdo navrhl změnu 4 termínů (čtvrtletních) na 2 (pololetní). Revizní komise se sešla po výroční členské schůzi dne 28. 3. 2011, při předávání pokladny nové pokladní, která byla členskou schůzí 15. 3. 2011 do této funkce zvolena. Další kontrola pokladny se tedy měla uskutečnit, dle směrnice SK a dohodnuté úpravy, koncem září nebo začátkem října. Byla provedena 24. 10. 2011 předsedkyní revizní komise, za přítomnosti členů výboru SK. Vaše tvrzení je tedy zavádějící a přínos Vaší přítomnosti při vlastních kontrolách není předmětem této odpovědi.Všichni zúčastnění však vědí, jaký při všech kontrolách byl. Slušně řečeno zevlování. Odpověď je samozřejmě na předsedkyni revizní komise, podobně jako rozhodnutí, koho pověří kontrolou a jak rozdělí úkoly.
Váš další dotaz ohledně informovanosti členské základny o Vašich dopisech je poněkud podivný, protože byly adresovány výboru SK a ostatních členů SK se netýkaly. A snad si vzpomenete, jakou scénu jste s manželkou předvedli, když Vás člen výboru při klubové schůzce
9. ledna požádal o informaci, která měla s Vašimi dopisy souvislost. Došlo k slovnímu napadení všech přítomných členů. Tam jste to s manželkou předvedli všem „jak se sluší a patří“. Máme za to, že jsme na všechny vaše útoky a invektivy, vzhledem k jejich závažnosti, odpověděli velmi mírně. Zřejmě si do dnešního dne neuvědomujete, jak hrubě jste porušil Stanovy SDČR a našeho klubu
a svým jednáním že jste nejen poškodil členy výboru, ale všechny členy. Vaše aktivity, které poškozují jméno klubu, jeho činnost a především několikrát narušily spolupráci s orgány města
a ostatními společenskými subjekty, by v jiné organizaci vedly k vyloučení z řad členské základny. Jenom díky již zmíněné toleranci se tak nestalo na výroční členské schůzi 5. 3. 2012.
František Immer předseda
Re: Re: Immerovy nepravdy a polopravdy - pokračování2
(apro, 16. 3. 2012 11:05)
Pane předsedo, nyní k Vaší odpovědi na můj dotaz. V úvodním odstavci svého dotazu jsem přece napsal: „Samozřejmě, že vás nepodezírám ze snahy zamést vše pod koberec. Zřejmě jste se řídili snahou, stejně jako já, nejitřit vášně a dále nestresovat členy klubu. Za to vám děkuji.“ Proto jsem také nevznesl dotaz na schůzi a dokonce jsem se ani nezdržel hlasování. Vy to nyní zneužíváte v protiargumentaci.
Tvrzení, že se RK za celý rok nesešla, považuji za zcela relevantní a pravdivé. Jakožto dlouholetý člen této komise zpracovávám mimo jiné i zápisy z jednání této komise, které kromě předsedkyně podepisují další dva členové komise. Kontrolní skupina musí být minimálně dvoučlenná. Komise totiž rozhoduje kolektivně. Naposledy takto provedla kontrolu za období 21.6. 2010 až 6.1. 2011. Předpokládám, že nechcete zavádět to, za co jsme kritizovali bývalého starostu, že si k němu předsedové kontrolních výborů chodili pro úkoly a skládali mu účty. Tak hluboko jsme, doufám ještě neklesli. Ještě pár slov k tomu zevlování. Zřejmě jste nepostřehl, že pokladní klubu byla moje manželka. Proto, abychom nebyli podezřívání ze střetu zájmů, jsem se na kontrole pokladny nepodílel a soustředil jsem se spíše na organizační problematiku činnosti klubu a další věci, kterými se naopak paní předsedkyně zabývala nerada. Vše najdete v zápisech. Také změnu kontrol ze čtyř na dvě jsem nenavrhl já, ale navrhla je výboru RK, protože nepovažovala za nutné při tak malém počtu pokladních operací, provádět 4 kontroly ročně. Stalo se tak při kontrole za období 1.1. až 8.6. 2009.
Vaše další tvrzení, že dopisy byly adresovány výboru SKT, už nelze kvalifikovat jinak, než jako lež. Adresa SDČR, o.s. základní organizace Senior klub Třebenice zcela jasně vyjadřuje, komu byl dopis adresován. Ani internetová adresa seniorklubtrebenice@seznam.cz není adresou výboru, ale adresou organizace. Pokud je tam oslovení „vážení členové výboru“, je to z podstaty věci zcela pochopitelné, protože si těžko mohu stěžovat předsedovi na předsedu. Ono ale ve svém důsledku stejně tak dopadlo. Také předsedkyně RK, přestože dostala kopii dopisu k průběhu listopadové mimořádné schůze, do dnešního dne nic nepodnikla.
A ještě k výroku „pakáž“. Určitě nedošlo k označení VŠECH členů klubu tímto termínem, tak jak se to neustále snažíte prezentovat. Nikdo z členů klubu to tak nechápe, což jsme si už ověřili u většiny členů. Všichni dobře vědí, kdo tím byl míněn, a proto se nikdo neurazil. Možná i proto, že většina členů klubu slyšela, jakými nadávkami, urážkami a vyhrožováním mne ona „pakáž“ častovala na listopadové „výborové schůzi“, aby nakonec v dopise konstatovala, že se vlastně nic nestalo. Ono vlastně tento termín ani není možné považovat za urážku, protože pouze označuje jistou skupinu osob, vyznačující se nestandardním , asociálním chováním.
Neustále opakujete, že jsem hrubě porušil Stanovy SDČR. Můžete přesněji citovat, který článek stanov jsem porušil? Jsem přesvědčen, že tam o trestu za kritiku člena výboru nebo výboru jako celku nic není. Kdyby ano, tak bychom se dostali do dob husákovské normalizace nebo možná ještě dál! Dále píšete: „Vaše aktivity, které poškozují jméno klubu, jeho činnost a především několikrát narušily spolupráci s orgány města a ostatními společenskými subjekty, …“. Jak se to slučuje s děkovným dopisem paní starostky, kde jsem byl, tuším, také jmenován?
Takže když to uzavřeme, lze jen konstatovat, že co odstavec, to nepravda, polopravda nebo hrubá lež.
Pro mlynáře
(Analytik, 25. 2. 2012 22:09)Více než slušnost a zdvořilost je t a k t . Nedostává se ho obvykle lidem egocentrickým, kteří jsou až příliš zaujati sami sebou a sami sebe prosazují. Vaše chování dokazuje, že jste osoba, která oplývá hrubou beztaktností, zlomyslností a zlobou. Není se co divit, jestli Vám někdo konečně od plic řekl, co si o Vás myslí. Naši policii nechte na pokoji. Má jiné starosti, než se zabývat blbostmi.
Re: Pro mlynáře
(apro, 27. 2. 2012 9:17)
Milý analytiku z FBI alias „Ičko“.
Připadá mi téměř neuvěřitelné, že člověk, který prokázal svým vystupováním, že nemá špetku taktu, po této hodnotě volá. Cožpak je taktní, aby senior sprostě nadával na veřejnosti jinému seniorovi, hrubě jej urážel a dokonce vyhrožoval inzultací? A to dokonce z pozice své funkce předsedy Senior klubu. Myslím, že jsem míru svého taktu prokázal tím, že jsem Vám po dobu téměř tří měsíců nabídl možnost omluvy. Byl jsem však docela netaktně odmítnut, a proto jsem vás nezištně a taktně upozornil, že budu volit prostředky podle staré lidové moudrosti „Na hrubý pytel hrubá záplata.“ To už s taktem tak docela nesouvisí. To se týká práva, spravedlnosti a zákonů. Proto se vše bude nadále řešit podle těchto principů.
Re: Pro mlynáře - analytikovi
(Jana, 4. 3. 2012 0:50)Analytiku, nějak si pleteš lidi. To co ty popisuješ sedí na orgán senior klubu. A dotaz - mají snad Immerovi výsadní právo v Třebenicích na podávání trestních oznámení?
výslech
(Hilda, 12. 2. 2012 9:50)
Dobrý den. Je pro mne nepochopitelné, že se ve vašem klubu může dít něco takového, nad čím kroutí hlavou i policajti a co ani u nich není normální. Váš předseda to ale za normální považuje! Znamená to tedy asi, že není normální on. Nejde mi na rozum, že si to zkušení senioři s bohatými životními zkušenostmi nechají líbit. Cožpak vás živí nebo jste ve vězení? Já bych vzala mokrý hadr a takového pošahaného předsedu bych hnala přes celé Třebenice co nejdál, i s tou jeho namyšlenou fiflenou. Takový páreček je opravdu k pohledání.
Držím vám palce. Hilda
I výslech má svoje pravidla !!!
(čtenář, 11. 2. 2012 10:22)
Výslech plný násilí byl jen cvičení, tvrdí policie
12. ledna 2012 10:15
BRNO - Na brněnském krajském policejním ředitelství se v prosinci údajně uskutečnil nezvykle agresivní výslech, jehož součástí byly nadávky i fyzické násilí. Na podezřelé praktiky upozornili řadoví policisté, kteří slyšeli křik z výslechové místnosti. Vedení krajské policie událost vysvětlilo tím, že šlo o cvičení. Případ prošetřila také policejní inspekce, chybu nezjistila, píše dnešní Mladá fronta Dnes (MfD).
Anonymní svědkové, které cituje MfD, považují výslechové metody za zcela nepřiměřené. "Je naprosto nepředstavitelné, aby takto vypadal výslech. A to i v případě, že to bylo jen cvičení. Proč by takové metody měli policisté vůbec cvičit," uvedl podle deníku zkušený policista, který se s ničím podobným dosud u policie nesetkal.
Událost se odehrála loni 13. prosince. Vzduchem prý létaly sprosté urážky, dva vyslýchaní muži museli snášet ponižování a se svázanýma rukama sbírali ústy papíry pohozené po zemi. Vše se stalo den po jedné z vln zatýkání souvisejících s takzvaným Toflovým gangem. Gang údajně tvořili také bývalí a současní policisté.
"Nešlo o ostrou akci, ale o cvičení"
Vedení policie vysvětluje celou událost jako cvičení, o kterém neměl nikdo vědět. "Nešlo o ostrou akci, ale o předem ohlášené cvičení jiných složek policie, které si od nás zapůjčily speciální výslechovou místnost," řekl MfD náměstek jihomoravského policejního ředitele Libor Kachlík. Účel cvičení ani žádné další podrobnosti Kachlík listu nesdělil.
Podle policejní inspekce nebylo spácháno žádné nezákonné jednání. Kvůli případu padlo také jedno trestní oznámení, které obdrželo Nejvyšší státní zastupitelství. Spis podle MfD převezme nově zřízená Generální inspekce bezpečnostních sborů.
Lidovky.cz
ČTK
Immerova zoufalá válka
(apro, 15. 1. 2012 15:48)Musím konstatovat, že se pan Immer svými dvěma články na Třebeničanu z 12.1. opět předvedl. Každý rozumný člověk přece uzná, že nedává žádný smysl, aby moje žena označila VŠECHNY členy klubu za pakáž. To jen pan Immer vztáhl toto značení, týkající se některých lhářů a sprosťáků z výboru klubu na všechny členy. Jestli jste se, pane PŘEDSEDO opravdu chtěli loučit s uplynulým rokem, mohl pan Jalamudis se svým provokativním dotazem počkat na jiný termín. Jenomže to byla záměrně připravená provokace, protože já jsem vám poslal PÍSEMNĚ, že už se s vámi nehodlám dál bavit, dokud se neomluvíte za nadávky, urážky a vyhrožování na mimořádné výborové schůzi. Protože opětovné napadení mé osoby panem Immerem by bylo neúnosné, byl tímto útokem pověřen pan Jalamudis. Takže loučení je zase jenom překroucená informace pro ty neinformované. Bylo to tak nečekané, že jsem se, bohužel, nechal vyprovokovat k dialogu. A když moje žena slyšela už podruhé tu snůšku lží a polopravd a k tomu si všimla, jak se pan Immer potutelně pochechtává a baví se tím, jak se mu to povedlo, neudržela také nervy na uzdě. A ty poznámky o urputné neústupnosti jsou opět samozřejmě „mimo mísu“. Stačí se podívat na můj příspěvek z 19.10., zkopírovaný na TM, kde zcela jasně píši: „Závěrem bych chtěl věřit, že tuto přestřelku chápeš také jen jako tříbení názorů, které přinese prospěch všem zúčastněným a ne jako nějaký boj "na život a na smrt".“. Pan Immer si bohužel vybral to druhé. Každý rozumný člověk určitě rozliší hranici mezi poškozováním klubu a mezi kritikou některých funkcionářů, které jejich ješitnost a představa vlastní nedotknutelnosti dovedla až k „Immerově válce“. Cožpak dva nebo tři funkcionáři jsou klub? Ostatní účelové bláboly, jako například „odborný“ termín o studené nahrávce si ani nezaslouží komentář. Slovní obrat o „vychladlé“ stopě znají snad všichni čtenáři detektivek nebo indiánek. A tak je to s většinou „argumentů“ pana Immera. Ono se říká, že nenávist zatemňuje mysl. Asi to bude opravdu pravda.
Morová rána
(Myška, 11. 1. 2012 10:20)Pane Immere, styďte se! To chcete každý týden vyvolávat v klubu pořád nějaké hádky? To už vám zasedání zastupitelstva nestačí nebo už nemáte až tak moc co kritizovat? Nebo Vás mrzí, že už tam jsou odbornice a tak nemáte navrch tak jako dřív? Koho myslíte že to zajímá, Vy jeden ješitnej náfuko. Paní Kalousovou jste s tou svojí státní tajnou bezpečnostní soudružkou vyštvali, jen co vám zařídila klubovnu. Hned potom jste oba nalezli do výboru jako červi do jablka. O co vám jde tentokrát? On ten Libor Preis má asi kus pravdy, když neustále píše o bolševicích. Vždyť vy to kolem sebe likvidujete jako Stalin. Ten také s oblibou osočoval a následně likvidoval i svoje kamarády. Vy jste oba neštěstím Třebenic. Zamořujete vzduch více než to ostravské bahno. Asi se objevíte v kronice něco jako morová rána.
Re: Morová rána
(Mgr. Dalibor Preis, 11. 1. 2012 21:11)
Je dobře, že o mně mluvíte, a je dobře, že víte, jakého jsem přesvědčení. Usmívám se ale, že můj názor dementujete a obracíte proti těm, s kterými souhlasím. Byl jsem vychován tak, abych nerozlišoval mezi komunistou a bezpartijním. To mě bezděčně nutilo přemýšlet a vyhranit se. Váš projev je lehce čitelný. Můj vztah a názor k Třebeničanovi nezměníte, ať budete používat jakékoliv praktiky.
O odbornicích nemluvte nebo přesně specifikujte, v čem jsou odbornice. Patrovská je odbornicí na první stupeň národní školy a Hajná "sociální pracovnice" z dětského domova. A ta jejich druhá dvojka z obchodu, víte na co? Na vedení města jsou dámy přímo dosazeni za záslužnou nečestnou činnost.
Už jste viděla v Třebenicích bolševika, který se podepíše? Já teda ne. Dost jsem se rozesmál. Všechny udání na ředitele školy jsou připraveny z centra současné vládnoucí nomenklatury.
Nechte se všichni v klidu.
Re: Re: Morová rána
(Tyjátr, 12. 1. 2012 12:59)Nechutný tyjátr co tu Prouzovi předvádějí ukazuje na duševní poruchu. Blázni si vždycky myslí, že oni jedinímají pravdu a jsou jediní spravedliví. A ten poslední trumf s !chudinkou" Kalousovou jim zrovna nějak nevyšel.
Vadná Hanka
(Čitatel, 16. 7. 2012 14:13)