Anketa – parkování před školou
Jak již bylo uvedeno na těchto stránkách, radnice hodlá realizovat úpravu veřejného prostranství podle jakéhosi projektu, který nebyl konzultován a připomínkován ani stavební komisí (poradním sborem), ani nebyl předložen k posouzení zastupitelům, ale byl pouze oznámen na úřední desce a částečně i na webových stránkách. Navrhovanou diskuzi s občany radnice odmítla. Díky iniciativě občanů se přesto sešla na MěÚ řada připomínek. Jak moc byly vzaty v úvahu je opět nejasné. Nejdiskutovanější a nejvíce odmítané bylo vybudování parkoviště před školou. Místo toho, aby se zachránil i ten poslední zbytek zeleně na Paříkově náměstí, má někdo eminentní zájem vybudovat pod školními okny parkoviště. Když ne příčné stání, tak alespoň podélné.
Otázka zní: Myslíte si, že je vhodné vybudovat před školou parkoviště a přivést tam provoz, hluk a zplodiny?
Vzhledem k tomu, že anketních otázek může být víc, odpovídejte, prosím:
parkoviště/ano
parkoviště/ne
parkoviště/nevím
***
Anketa – oblíbenost vládnoucí Vobořilovy rodiny
Na návrh čtenáře Bohouše, kterému za tento nápad děkuji, pokládám následující anketní otázku:
Otázka zní: Myslíte si, že by v podzimních volbách měli opět kandidovat Vobořil(ovi)?
Odpovídejte, prosím, již známým způsobem:
Vobořilovi/ano – ne - nevím
POZOR, POZOR, POZOR
Opět se potvrzuje moudrost našich předků, kteří přišli na to, že více hlav znamená více rozumu. Tímto děkuji Xeně za nápad anketu k volbám zevšeobecnit a psát libovolná jména, včetně návrhu na starostu. Anketní odpověď by tedy byla:
XY/ano-ne
XZ/ano-ne
a další....
YZ/ano – starosta
Třebenické mlýny slouží občanům a budou tedy respektovat jejich přání a návrhy.
Váš mlynář
VÝSLEDKY VOLEB
Kostky byly vrženy. Výsledky voleb jsou známy. Patnáct nových zastupitelů bude volit starostu. Nabízí se možnost volit lídry kandidátek, ale může být zvolen samozřejmě i někdo jiný, to znamená z prvních pěti z každé kandidátky. Zde můžete novým zastupitelům napovědět, koho byste si přáli v starostenském křesle, aby opravdu došlo k tolik žádané a volbami potvrzené touze po změně.
Komentáře
Přehled komentářů
Pokud dobře vidím, tak p. P. který byl vyloučen z finančního výboru je opravdu poctivý, hlavně v Sokolovně.
Lídě
(apro, 23. 4. 2010 8:46)
Lído, já s Vámi souhlasím, že chybovat je lidské a jak dokázal i Krampol, nikdo není dokonalý. Já nekritizuji proto ani tak chyby, jako spíše aroganci, s jakou vedení města odmítá upozornění menšinových zastupitelů a některých občanů. Např. jestli jste byla na předposledním zasedání, tak jste mohla slyšet, jak pan starosta reagoval na moje připomínky. Místo, aby se k nim vyjádřil, pohrdavě několikrát prohlásil: "A co tam máte dál?"
To Vám připadá normální, když pominu, že je to krajně neslušné? Nejedná se samozřejmě jen o mne, tak ješitný nejsem, ale takto se řeší většina připomínek. Proto také ani za třičtvrtě roku nebyla vyřešena moje stížnost na to, že se připomínky neřeší, přestože to zákon o obcích ukládá.
Apro
(Lída, 22. 4. 2010 16:04)
Jasně, jediný Preis byl v celém FV poctivý. Odvolali ho, tak ho odvolali. Zjistím si důvody a pak se k tomu můžu vyjádřit.
Já si zkrátka nemyslím, že na úřadě jsou tak špatní jak si myslíte vy. Jestli chybovali, chybuje každý z nás a chybami se učíme.
Pořád píšete, jak plníte mé požadavky, ale já jsem na vás žádné neměla.
Rozhlížím se, klapky na očích rozhodně nemám. Mě se v Třebenicích líbí a mám to tady ráda. Je to tady zbytečná ztráta času, konečně jsem na to přišla. Venku je hezky, bude tam líp než u PC.
Pro apro
(Honza, 22. 4. 2010 12:56)
Takže podle Vás byl p. Preis jediným poctivým členem FV? To znamená,že ostatní členové jsou
nepoctiví? No to je pomalu na trestní oznámení ne?
Lídě
(apro, 22. 4. 2010 11:26)Lído, doporučil bych Vám, abyste si ujasnila, co vůbec chcete. Je až s podivem, jak se vyjadřujete typicky radničním způsobem – následující větou popíráte tu předcházející. Jestliže chcete znát názor druhé strany, nemůžete se přece znovu a znovu ptát mne, ale musíte se jít informovat na MěÚ. Tam musíte jít proto, že veškeré informace z internetu zmizely a radnice tam další nedává. Pouze ty nepodstatné. To také o něčem svědčí. Ptáte se, zda jsou tak špatní. Já si troufám říct, že jsou ještě horší, než si myslíte. Kdyby tomu tak nebylo, nechali by proběhnout kontrolu na Sutomi podle zákona a určitě by neodvolali jediného poctivého kontrolora. Je to už druhý vyhazov poctivého pracovníka FV. Nezdá se Vám to podivné? A sdělíte mi svůj názor na tato odvolání? Já jsem Váš požadavek splnil – uděláte to také? Je škoda, že Vás nezajímají zatím poctivě vypadající politici, Pecina a Benešová. Ti se totiž pustili do boje proti nešvarům ve státní a veřejné správě, stejně jako já. Člověk, který se nezajímá o dění kolem sebe silně připomíná zapřaženého koně s klapkami na očích. Vy si dokonce tyto klapky nasazujete sama dobrovolně. Proto se potom nemůžete vyjadřovat k problémům, které se zde řeší, ale pouze nálepkujete diskutující. To nic neřeší, protože to je pouze pavlačová politika. Zkuste se rozhlédnout.
Apro
(Lída, 21. 4. 2010 21:38)
Vše jsem si pročetla, ale znám jen Váš pohled na věc a neznám názor druhé strany. Neodpověděl jste na moji otázku, jak vám instituce odpověděli na porušování všeho možného ze strany MÚ - zda jsou tak špatní. Pecina ani Benešová mě opravdu nezajímají.
A Urbánková se tady v TM chvástala, jak se chystá omluvit za to co udělala, tak jí dejme čas, soud už snad brzo bude a uvidí se.
Lídě, ale i Honzovi
(apro, 20. 4. 2010 13:11)
Lído, kdybyste o to opravdu stála, tak byste na TM našla řadu článků i komentářů, které se výsledky provedených kontrol zabývají (např. 8 pochybení v dodržování zákona 128 – o obcích). Jak to vypadá v zákulisí se můžete dočíst v rubrice S otevřeným hledím (15.4.-jak to funguje). Takže když zrovna nebyl někdo zavřený, tak to neznamená, že je všechno v pořádku. Ostatně o tom zcela otevřeně mluvil v OVM ministr vnitra Pecina. Ten veřejně prohlásil, že policie by ráda vyšetřovala, ale státní zastupitel jim to zakáže nebo nepovolí. Ani JUDr. Benešová nebude postižena za výraz „justiční mafie“, protože je to pravda. V Třebenicích určitě nikdo nepochybuje o tom, že pan starosta má řadu známostí z dřívějších dob, kdy byl funkcionář okresního formátu. Proto znovu opakuji, že to, že nikdo zatím nesedí, neznamená, že je všechno v pořádku. Ba právě naopak a proto právě je sabotována kontrolní činnost na MěÚ.
Takže, teď když Vaše požadavky byly splněny, očekávám, že se vyjádříte alespoň k tomu poslednímu problému. Jestli je správné, že p. Preisovi nebyly předloženy všechny požadované finanční doklady, a když na tom trval (v souladu se zákonem), byl odvolán z FV. Myslíte si, že to má takto fungovat?
Co se týče IP adres, nehodlám se o tom dál bavit. Zeptejte se poskytovatele a potom nám všem můžete dát vědět, co Vám bylo sděleno.
A k tomu poslednímu. Jestli se omluví paní Urbánková, netuším. Zcela jistě by se ale měl omluvit občanům její nadřízený, jehož povinností bylo také kontrolovat – pan starosta Vobořil.
Lídě
(Honza, 20. 4. 2010 12:40)No to se ni nedozvíme, protože pokud já vím, tak veškeré stížnosti (např. na KÚ, ministerstvo) byly vyřízeny nějakým nápravným opatřením. To samozřejmě chápu, protože jsme přeci jen lidé a každý dělá chyby, nikdo není 100% (teda někdo si to myslí)ale nevím o tom, že by MěÚ dostal nějakou pokutu apod. To samé je s trestními oznámeními, už někoho odsoudili?
IP adresa Apro a Xena
(Lída, 19. 4. 2010 21:47)
Tak vážený Apro, ve svém příspěvku z 10.4.2010 ve 23,49 jsem zkopírovala vzkaz od Ajťáka (náš poskytovatel netu) o skupinové IP adrese, ale i když je to téměř rok stará věc, opět to nechcete pochopit. S váma je to těžké, lidi pochopili, že zapojit se do diskuze je na nic, protože nikdo nikdy neodpoví dle vašich představ. Pořád si melete svou.
Byl tady dotaz, jak je to s vyřízením Vašich stížností - nic, podali jste trestní oznámení a jaké jsou výsledky, zda Vám dávají za pravdu či nikoliv jsme se nedověděli.
Tak si tady melte pospolu s Xenou (další odbornicí na IP adresy),Urbánkovou (snad už bude brzo soud, ale chudák je marod. Jsem zvědavá na její veřejnou omluvu občanům, jak tady o tom psala) a spol. Krásné jarní dny.
IP adresy
(apro, 15. 4. 2010 15:36)Kdyby to bylo opravdu důležité, stačilo by se zeptat poskytovatele, zda je v Třebenicích skupinová IP adresa, končící číslem 213. Ale to opravdu není důležité. Důležitější a výmluvnější je ten fakt, že přispívatelé z této adresy a z předchozí, končící číslem 148 se za celé dva roky nevyjádřili k jedinému problému, který se zde řešil, přestože byli několikrát vyzváni. Všechny jejich příspěvky se nesou v osobní rovině, což diskuzi jistě nepřispívá.
lídě
(xena, 15. 4. 2010 10:12)Nikoho jsem neurážela.jen v Třebenicích to tak není s tím,co popisujete,bohužel. Ale klidně si pište odkud chcete,je mi to celkem šumafuk.a kdo sotjí za mou či vaší přezdívkou,je mi taky šumafuk,je to jedno.A učím se stále,ale spíš o charakteru píšících.....
Všem
(Honza, 15. 4. 2010 9:24)No a jsme u toho. Z některých příspěvků se dá vlastně vyrozumět, že někomu ani tak nejde o obsah příspěvku, jako o to, zjistit,kdo ho psal, s kým je spolčen, z jaké adresy, kolik lidí píše ze stejné adresy apod. A to se ukázala pravá tvář těchto stránek. A vy budete říkat, že někdo podvádí? Vždyť je to snad jedno, ze kterého PC ten který člověk příspěvek napíše ne? Důležité je to, co napíše.
IP adresa Xeně
(Lída, 10. 4. 2010 23:49)
Nemáte pravdu ohledně IP adres, když máte jednoho poskytovatele netu, tak třeba 100 počítačů má stejnou IPinu. S Honzou, Tomem a Honzou se u kávy ani u počtače se nescházíme. Je možné, že se známe, ale o sobě nevíme.
Opis z TM1 vzkaz od Ajťáka:
"Ano opravdu je možné, že několik cizích neznajících se navzájem lidí má stejnou IP adresu viz. Wikipedie http://cs.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation . Ip adresa je opravdu jedinečná identifikace počítače v síti ovšem máme sítě veřejné (Internet) a lokální (Intranet).Podle toho se také rozlišují IP adresy počítačů na veřejné a lokální. Síťovou maškarádu neboli NAT přepis zdrojové (lokální IP) na veřejnou a naopak běžně používají například poskytovatelé bezdrátového internetu (WIFI).Z toho tedy vyplývá, že za IP 83.69.33.148 může klidně být stovka človíčků z Třebenic. Je jasné, že každý nemůže vědět vše, ale když nevím tak neobviňuji, neurážím a raději se naučím.
fandovi
(xena, 30. 3. 2010 19:52)Nemusím se zdokonalovat,každý,kdo má v paneláku počítač,má pouze svou IP adresu.Ale beru to,že se Lída,Tom,Lojza,Honza atd.scházejí u jednoho z nich doma na kafi,proberou situaci a píší.Nic víc a nic míň,pane.
Xeně
(Fanda, 30. 3. 2010 16:40)S vámi to opravdu nemá smysl.....O IP adresách už toho bylo napsáno dost, měla byste se dámo zdokonalit. Máte mezery.
fandovi
(xena, 29. 3. 2010 16:38)bojím se Bajaji...a děkuji mlynáři za nicku..asi to nemá smysl...všechna napadání z dvou IP adres pod tolika jmény...to jim to nedojde? Je to asi pořád jedna a ta samá rodina.
Xeně z 26.3.
(Fanda, 29. 3. 2010 13:12)Napadání? Apro nejmenuje? To jsou mi noviny, Xeno asi neumíte číst a nebo jména záměrně vynecháváte, jde Vám přece o existenci v Třebe - čeho se bojíte? Vy taková dračice?
Apro a IP adresy
(Fanda, 29. 3. 2010 13:08)
A máme to tady opět. Už vám to bylo vysvětleno, že více lidí ma stejnou IP adresu. Ale holt když někdo nechápe, tak nechápe.
oprava
(apro, 27. 3. 2010 12:45)Musím bohužel opravit svůj komentář, protože také Lojza patří k Honzovým sourozencům.
Apro
(Honza, 24. 4. 2010 21:44)